Váš první mail je složitější, vše se událo dříve, než jsem se do domu přistěhoval. Přepošlu ho ostatním členům výboru. Poté odpovíme.



Podobné dokumenty
Platební řád BD Chabařovická

Ing. David Jansa Společenství vlastníků Nedvězská Nedvězská 2227/10 Nedvězská 2225/ Praha Praha 10

Zápis z členské schůze družstva

ZÁPIS Z JEDNÁNÍ SHROMÁŽDĚNÍ Společenství vlastníků jednotek pro dům Zábělská 1152, 1153 a 1154


Platební řád Bytového družstva Chabařovická

Zkratky a úplné názvy předpisů použitých v publikaci 9. Úvodní slovo autora 11

S paní Gilikovou jsme jako výbor SVJ probírali znečištění oblasti psími exkrementy a žádali jsme nápravu. Dostali jsme následující informace.

Redukce kontejnerů na směsný odpad a odpady ve zkratce

Zápis z 13 veřejného zasedání Zastupitelstva obce Siřejovice, konaného dne od 19,00 hodin

Projednávaná témata:

Zápis ze schůze Společenství vlastníků jednotek domu Dusíkova č. p. 910, Brno

Zápis ze schůze Společenství konané dne

Vyhodnocení výzkumu KP Rodina, zaměstnanost, volný čas, bydlení

Zápis z členské schůze Bytové družstvo U soutoku

Zápis 3 z veřejného zasedání zastupitelstva obce Horka u Staré Paky, které se konalo v Kulturním domě v Nedaříži

Vážení spoluobčané, Zajisté vás zajímá co se vlastně děje, proč jsem učinil rozhodnutí vzdát se starostování, co bude dál. Žádné rozhodnutí nespadne

FARNÍ LIST SRPEN 2016

VNITŘNÍ PŘEDPIS VÝBORU. čl.1. Odměny volených orgánů SVJ

Z á p i s z 14. jednání Výboru pro majetek Městské části Praha 3

Počet bytů: 26 NS: 5621

Zápis ze společné schůze sdružení vlastníků jednotek Jablonecká , 713 a 714 a družstevníků nájemců členů SBD Praha

P o z v á n k a. V Praze dne Výbor SVJ Kurčatovova 323

Zápis č. 6/2017. z veřejného zasedání zastupitelstva obce České Meziříčí. konaného dne 21. listopadu 2017 v zasedací místnosti Obecního úřadu

Podklady ve čtvrtek, 17.záři 2015 v 17:30 hod v restauraci U vodárny

Zápis z členské schůze bytového družstva a shromáždění vlastníků bytových jednotek

Bytové družstvo Fantova

OBEC KAMENNÝ PŘÍVOZ ODPADOVÝ BULLETIN

DATOVOU SCHRÁNKOU Úřad městské části Praha 13 Sluneční náměstí 2580/ Praha 5 - Stodůlky

Členská schůze SVJ Nevanova 5,3,1 Praha 6 konaná

Společenství vlastníků jednotek Litoměřická 405/9, Praha 9-Prosek. Zápis ze zasedání výboru

Obecně závazná vyhláška obce Vřeskovice č. 6 / 2001

Platební řád. Článek 1. A/ Členové družstva, kteří jsou nájemci družstevního bytu, jsou povinni hradit:

Zápis s jednání schůze delegátů Bytového družstva Odolena Voda dne klub Aero, Odolena Voda

Zápis č. 4 /06 z členské schůze Bytového družstva Tererova 1357/10 konané dne v Praze

Vážený pane Vašku, Objasnění problému

Zápis ze schůze představenstva klubu Pod-O-Lee

Zápis ze shromáždění vlastníků Společenství Mračnická 1053 a 1054, SV 564, konaného dne

Zápis ze společné schůze Shromáždění Společenství vlastníků jednotek Bronzová a Členské schůze Bytového družstva Bronzová

STUDENTI SE ZEPTALI PŮL TISÍCE OBČANŮ!

Zápis z členské schůze Bytového družstva Kneslova, družstvo, se sídlem Kneslova 1191/5a, Brno

ZASTUPITELŮ MĚSTSKÉ ČÁSTI BRNO-STŘED

Metodika poradenství. Vypracovali: Jiří Šupa Edita Kremláčková

Zápis č. 6/07 z členské schůze Bytového družstva Tererova 1357/10 konané dne v Praze

DOTAZNÍK pro občany obce Pržno

Zápis z 5. zasedání Zastupitelstva obce Švábov konaného dne

Přihláška Motivační dopis

Zápis ze zasedání OZ

Anežka Mičková, těší mě.

VÝZKUM VNÍMÁNÍ CAUSE RELATED MARKETINGU ČESKOU VEŘEJNOSTÍ FORMOU DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ

Velice děkujeme za Váš , který jste nám poslal a věnoval mu tak svůj čas.


Zápis ze III. shromáždění Společenství vlastníků jednotek (dále jen SVJ )

PROFIL DLOUHODOBÉ KOMUNIKACE S OBČANY VE DVOŘE KRÁLOVÉ NAD LABEM. Ing. Eva Šírková. Praha

Smlouva o nájmu prostoru sloužícího podnikání

Distanční smlouvy. O čem musíme být předem informováni

varianta 1- prodej varianta 2- pronájem bez rekonstrukce varianta 3- rekonstrukce na vlastní náklady a následný pronájem

Program (19,00 21,15 hodin)

( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( )

Z Á P I S č. 5. z 5. zasedání Zastupitelstva obce Řícmanice konaného dne v 19,00 hod. v zasedací místnosti Komenského 68

PROTOKOL O ROZHODNUTÍ MIMO ZASEDÁNÍ

ZÁPIS. Program schůze, počet a obsah příloh a text pozvánky byly schváleny výborem dne

Zápis schůze Společenství vlastníků Lýskova 2072 ze dne 4. Září 2014 Zapisovatel: Lukáš Přibyl Ověřovatel: Vít Engel

Zápis č. 4/2017 ze zasedání zastupitelstva obce Postřižín konaného dne od 19:30 hodin.

KANCELÁŘ STAROSTY A TAJEMNÍKA

Česko musí víc recyklovat a třídit. Nápojáři se ale bojí vyšších nákladů. Martina Patočková Datum:

S T E J N O P I S N O T Á Ř S K Ý Z Á P I S

Zápis průběhu 3. zasedání zastupitelstva městského obvodu konaného dne

Zápis č. 1/2009 Přílohy: Příloha č. 1 - rozpočet obce Soběraz na rok 2009

OBECNĚ ZÁVAZNÁ VYHLÁŠKA města Stochov č. 1/2015 ze dne 23. února 2015

Zápis ze zasedání KR ze dne Zasedání se konalo od v televizní místnosti koleje Jednota.

Společenství pro dům Hakenova č.p. 921, Praha 9 se sídlem Praha 9 Čakovice, Hakenova ul. IČ:

Zásady zpracování osobních údajů

Zápis č. 15/09 z členské schůze Bytového družstva Tererova 1357/10 konané dne v Praze

Společenství vlastníků jednotek domu Bazalková č.p. 831, Praha 10

Zapisovatelka: Kamila Růžičková Ověřovatelé zápisu: Ing. Kateřina Nováková, Dana Zdražilová

Shromáždění společenství Vlastníků SVJ Tatarkova 731, 732, 733

Aktuální otázky reklamních zařízení

Zápis č. 1 /2017. Přítomni: p. Bláha, pí. Brabcová, p. Fürst, p. Havran, pí. Křivánková, pí. Mankovecká, p. Musil, p. Sedláček, p. Svozil, p.

vznikajících u právnických osob nebo fyzických osob oprávněných k podnikání,

Vyhodnocení dotazníkového šetření

vydává toto prohlášení dle 1166 zákona č. 89/2012 Sb., v platném znění. Obsah:

Pozvánka na shromáždění vlastníků jednotek

středu 25. října 2017 v 18:30 hodin v kočárkárně (kolárně) vchodu čp. 1006

Průzkum spokojenosti zaměstnanců

Zápis z jednání Shromáždění SVJ

Obec Nadějkov. NÁJEMNÍ SMLOUVA č.j. Bar

SMĚRNICE č. 12/2005. Článek 1 Nebytové prostory

Návrh smlouvy o nájmu a zajištění technické správy nebytových prostor

Zápis z jednání členské schůze BD Karviná Centrum konané dne

č. 1/2012 Čl. 2 Základní pojmy

Podklady pro jednání shromáždění Společenství vlastníků jednotek

STANOVY SPOLEČENSTVÍ VLASTNÍKŮ BYTOVÝCH JEDNOTEK. přijaté v souladu s ust. 9 zák. č. 72/1994 Sb. I. Základní ustanovení. II. Název společenství

Bytové družstvo Cafourkova - členská schůze

Návod jak nejen reference získat, ale i efektivně využít. Publikace je chráněna autorským právem Pavel Fara 2013

5. Jaké aktivity nebo služby a pro koho by se měly v obci nově zavést (prosím doplňte ve tvaru "pro koho - druh aktivity, služby")?

ZÁPIS ZE SCHŮZE VÝBORU konané formou elektronické konference ve dnech až

Zápis. z Valné hromady Sportovně střeleckého klubu Brniště ze dne

Stížnost na postup při vyřizování žádosti ze dne

Zápis z členské schůze bytového družstva

Transkript:

---------- Původní zpráva ---------- Od: Ing. Ivo Janoušek <ivjan@seznam.cz> Komu: autoskola-amos@seznam.cz Datum: 24. 2. 2015 23:13:07 Předmět: kontejner je na komunální odpad, ne na firemní odpad Vážený pane Bystrianský, ze Správy nemovitostí jsem dostal zprávu, že "autoškola platí zálohy na odvoz odpadu, a to na 3 osoby". Z našeho SVJ přišlo následující stanovisko: "nas kontejner je objednan na svoz komunalniho odpadu - zakon rika, ze komunalni odpad je odpad od obyvatel = fyzickych osob, nikoliv od firem (fyzicke osoby podnikajici nebo pravnicke osoby). - firmy si tudiz pripadnou likvidaci vyprodukovaneho odpadu musi zajistit samy, pripadne uzavrit vlastni smlouvu - kontejnery na trideny odpad rozmistene po meste take nejsou urceny pro firmy, jen pro obyvatele - v nebytovem prostoru (uz podle nazvu) nejsou obyvatele, tedy pouze firmy - my ale mame na Sprave nahlaseno, ze prostor obyvaji 3 osoby, a ta jim podle toho uctuje prislusny podil za kontejner (Sprave je to jedno)." Dosavadní stav tedy asi nebyl správný a proto by bylo dobře, kdybyste na svoz odpadu prestali SVJ platit a objednali si na svou firmu vlastní svoz. Po vašem vyjádření se obrátím na Správu, aby vám přestala svoz odpadu účtovat. Zdravím a přeji pěkný den IJ Popelnice - k odsouhlasení 26. 2. 2015, 13:36:28 Dobrý den pane Janoušek, z autoškoly mě přeposlali vaši zprávu, která se týká dalšího problému ohledně popelnic. Jsem velice překvapen řešením tohoto stavu a poněvadž to není poslední dobou první a zřejmě ani poslední problém, rád bych již jednou provždy vyřešil tyto naše vztahy. Dovolte mi, abych se jenom krátce vrátil trošku do historie. Při koupi těchto prostor ( atˇ bytové či nebytové ) vznikla nazveme to "Gentlemanská dohoda". V té době se stanovily ( bohužel nikoli písemně) regule soužití. Byla to dohoda, která nebyla úplně ideální ( pro obě strany ), ale byl to kompromis, se kterým obě strany souhlasily. V návaznosti na tuto dohodu jsem udělal některá vstřícná gesta. Uvedu alespoň jeden příklad. Při rekonstrukci a výstavbě půdní vestavby, vznikla malá místnost ve sklepě, která byla určená jako společenská místnost. Ta měla sloužit pro účely schůzek jak představenstva, tak celého v té době ještě B.družstva. Protože tato místnost byla pro uvedené účely malá a nevyhovující, nabídnul jsem prostory AŠ, jako možnou alternativu pro schůze BD. S tím, že stávající sklepní místnůstku využijeme jako společnou dílničku. Po této dohodě jsem ji vybavil na vlastní náklady (pracovním stolem se svěrákem, nářadím. osvětlením atd.) Určitou dobu to fungovalo ve prospěch nás všech. Později se však našli jedinci, kteří to chtěli změnit. a chtěli svojí vlastní dílnu. V tomto období jsem poprvé pocítil, že nejsem akceptován za rovnoprávného člena družstva. Nebránil jsem se tomu. Bylo to rozhodnutí BD a já jsem byl postaven před hotovou věc. Musel jsem vyklidit onu místnost ( což znamenalo některé věci jako ponk - vyhodit, protože jsem pro něj neměl možnost dalšího využití ). Byl jsem zklamaný, protože se mnou nikdo nejednal a byla to rána pod pás (zařízení a vybavení místnosti mě stálo finanční prostředky a čas mého tehdejšího zaměstnance). Ale i to bych pochopil. V dnešní době pro zachování slušného sousedského vztahu bych tam vybavení ponechal. Ale co to znamenalo? Kladl jsem si základní otázku, tak jsem plně hodnotným členem, nebo ne! Platím všechno co mám a snažím se dodržovat veškerá pravidla, ale přesto je tady ono dělení (plať, ale jsi někdo jiný a nemáš stejná práva). Nakonec to dopadlo tak, že se schůze konají na chodbě a já do těch prostor nevstupuji. Je to ke škodě všech, ale pravidla jsem nestanovil já. Uvedl jsem jen jeden příklad. Sám víte o problému s vodou a takových příkladů by tu bylo více. Tato situace má pouze dvě řešení: add.1 - ponechat vše ve stávajícím stavu. ( Ponecháme 3 osoby pro výpočet služeb a budu i nadále platit služby jako výtah, úklid domu, osvětlení domu, vodu, popelnice atd. i když ani jedno nemohu využívat a nevyužívám ) add.2 - narovnáme veškeré vztahy, tak, aby ani jedna strana se necítila být poškozována. Já přestanu platit za veškeré společné služby, které ani nesmím a ani nemohu využívat. Pořídím si samostatnou popelnici. Vyřešíme problém s odběrem vody ve sklepě. Budu se starat o naší část předzahrádky včetně sekání trávy a zastřihávání živého plotu, což v současnosti moc nefunguje a platíme za to všichni. Samozřejmě do fondu oprav budu platit i nadále. Druhá varianta by byla férovější vůči všem. Mám samostatný vchod, do společných prostor nevstupuji-jeme. Budeme se starat o část předzahrádky atd. Ale stále tady zůstávají otázky typu - za peníze všech se postaví přístřešek na popelnice, ale já tam nebudu smět ( tak jako za současného stavu! Těchto příkladů bychom jistě našli více a tyto otázky by stály za zamyšlení. Je potřeba si zodpovědět základní otázku - jsem plnohodnotným členem SVJ, či nikoli?

Na tuto otázku si musíme odpovědět sami a žádný zákon nám v tomto nepomůže. Protože způsob navrženého řešení, bychom museli aplikovat na každého stejně. Kdo pronajímá byt, nebo nebytovku ( i když nemusí mít živnostenské oprávnění), tak podniká, a musí to danit. Jak se budete stavět k tomuto problému? Těchto otázek by jistě vzniklo daleko více. Nechám to na Vás. At se již rozhodnete pro jakoukoliv ze zmíněných variant. Ale prosím Vás - řešte již tuto situaci celkově, atˇ již předejdeme těmto ustavičným dohadům. Vím že to není Váš nápad, neberte to osobně, dělají to pouze určití jednotlivci ( vše se dá řešit s určitým pochopením a tolerancí pro druhého), ale v dané situaci to takto není možné ponechat. Poslední prosba, pojdˇme to prosím řešit již písemně, atˇ je daný základ pro budoucí klidné soužití nás Všech. S úctou k Vaší práci - Trejtnar J. ---------- Původní zpráva ---------- Od: <ivjan@seznam.cz> Datum: 26. 2. 2015 14:41:50 Předmět: dodatek Ještě bych rád doplnil předcházející email o "žádost" : Protože v současnosti platíme veškeré služby a není zatím rozhodnuto, jak se postaví SVJ. k tomuto problému, tak Vás žádám o klíček ke kontejnerům do doby, než se celý tento problém vyřeší. Děkuji za vstřícnost - Trejtnar J. Re: dodatek 26. 2. 2015, 20:43:51 Váš první mail je složitější, vše se událo dříve, než jsem se do domu přistěhoval. Přepošlu ho ostatním členům výboru. Poté odpovíme. Na sdílení kontejneru Vám odpovědět mohu. Před necelým půlrokem byla situace s kontejnerem neúnosná: odpadky tam přidávali cizí lidé a přes naši snahu odpady pečlivě třídit, kontejner nestačil, odpady se válely okolo. V takového situaci jsem v kontejneru objevil prázdný karton rozměrů asi 60 x 40 x 30 cm, který byl natržený a částečně stlačený. Adresa zněla na pana Bystrianského. Napadlo mne, že došlo k nějakému omylu, že krabici vyhodil do směsného odpadu nějaký nový, nepoučený zaměstnanec. Krabici jsem odnesl panu Bystrianskému. Čekal jsem, že to prohlásí za omyl a krabici vezme zpět do tříděného odpadu autoškoly, aby ji poté s ostatním starým papírem nechal vyhodit do modrého kontejneru za rohem. K mému překvapení pan Bystrianský prohlásil, že pokud krabici natrhne a stlačí, že do našeho kontejneru patři. S tím jsem nesouhlasil (krabice se z velké části po stlačení vrátí do původního tvaru a my do kontejneru neházíme ani noviny) a krabici jsem sám odnesl za roh do odpadního papíru. Ani v této situaci pan Bystrianský svoji krabici zpět nevzal. Nejhorší zkušenosti máme se sousedním kopírovacím centrem. Ti vyhazovali desky od diplomek a celé pytle rozstříhaného papíru do našeho kontejneru. Mám obavu ze spojení Autoškoly s Copy centrem. V situaci, kdy autoškola odpad netřídí, je obtížné sdílet společný kontejner. Navrhuji tedy, aby si autoškola neprodleně zajistila svoji likvidaci odpadu (popeláři sídlí v Proboštském dvoře, paní Havlíčková má tel. 284 091 525) a Správa autoškole platbu za odpad účtovat nebude. Kromě rozdílného názoru na třídění odpadu, členové SVJ poukazují na to, že firemní odpad do komunálního odpadu nepatří. Je mi líto, že to vzniklo tak narychlo. Nebyl jsem ale oprávněn autoškole klíč předat. Zdravím a přeji pěkný den IJ Re: dodatek 27. 2. 2015, 14:56:34 Vážený pane předsedo, je mi líto incidentu, který jste mi popsal. Situace se stala, tak jak se stala a na tom asi již nic nezměníme. Chápu také Vaše stanovisko ohledně rozhodnutí o klíčku. Ale bohužel jste mě postavili dosti pozdě před hotovou situaci, která je potřeba řešit. V pořádku, zařídím vlastní popelnici. To chvilku potrvá, ale co zatím s odpadem? Další problém vyvstává s umístěním popelnice - kam ji dám? Bude stát vedle uzavřeného přístřešku a situace se bude opakovat - nepořádek. Vybudovali jste pro SVJ přístřešek pro kontejner a já tam nemam přístup ( přestože jsem členem SVJ ). Neuvažovali jste též o druhém přístřešku pro mě? Autoškola neprodukuje ani tolik odpadu, jako běžná domácnost. Jiná situace je s Power-Printem. Ti ale pokud tam nebudou mít přístup, budou muset striktně používat pouze svoje nádoby, které mají ( pokud jsem správně informován ), před svojí prodejnou.

Pokud je ale Vaše stanovisko definitivní, pak Vás oficiálně žádám o možnost výstavby přidruženého přístřešku ke stávajícímu, a též o finanční spolupráci, tak jako v mém případě s Vaším přístřeškem. Tímto se ale bohužel opět dostáváme do stejné situace, jako jsem pro názornost uvedl příklad z minulosti ( společná místnost- dílna ). Já nepotřebuji řešit minulé kauzy. Ty jsou již za námi. Je však nutno řešit situace, které se stále opakují. Jsem plnohodnotným členem SVJ, nebo ne? Situaci s odpadem je třeba řešit urgentně. Děkuji za Váš čas - Trejtnar J. lepší je druhá Vámi navrhovaná varianta 2. 3. 2015, 9:44:04 V mailech jste se ptal, zda jste plnohodnotným členem SVJ. Jistě, že jste, ale nefungujete tak. Jste pokaždé zván na každoroční shromáždění SVJ, kde byste se Vy, nebo Váš zástupce, dozvěděl, co se připravuje; mohl byste vznést svoje argumenty, když se mluví o autoškole; věděl byste o tom, jak moc apelujeme na třídění odpadu, aby kontejner vůbec stačil. Byl byste asi poučil pana Bystrianského, aby se ohledně odpadu nestavěl proti SVJ. Oceňujeme, že dáváte přednost variantě druhé, byť první Vámi uvedená varianta (neřešit nic) byla výhodná pro Vás. Ve výboru SVJ jsme se také dohodli, že lepší je druhá Vámi navrhovaná varianta, tj. přesné definování koexistence. Těch věcí je víc: Určitě jste si všiml bodu 5 v Zápisu ze shromáždění SVJ ze dne 20.5.2014, na které jste byl také zván. Zápis Vám byl poslán 3. 6. 2014. 5. Nebyly schváleny nadpoloviční většinou přítomných následující akce: a. Výměna oken v domě (chodba) b. Odstranění konstrukce s nápisem z pozemku Byl totiž vznesen dotaz, jak vůbec byl povolen poutač ; jak to, že jeho nová verze je mnohem nápadnější, nehezká a kolik autoškola za umístění své reklamy SVJ přispívá. Ozval se argument, že autoškola snad platí nějaké poplatky za služby, které ani nevyužije. Další názor byl, že platba za umístění reklamy by byla určitě větší než 5,9% (Váš podíl v SVJ) celkových poplatků. Při hlasování převládla pohodlnost a sklon k neřešení problému a zůstal pocit, že autoškola více získává, než přispívá. Na fasádě domu je umístěna reklama Copy centra. V dokumentech SVJ jsem žádnou dohodu k této věci nenalezl. Zřejmě se autoškola dohodla s Power printem separátně. Sepište tedy prosím poplatky, které byste platit neměl a navrhněte, kolik budete SVJ platit za umístění reklamy na pozemku SVJ a kolik za reklamu na fasádě domu. Věřte mi, že nejsem militantní ekolog; pokud by kontejner na směsný odpad pojal všechny odpady, nikoho bych neomezoval, byť ta povinnost třídit odpad je dána i právně. Sám bych nadále odpad třídil, abych měl dobrý pocit. Rozhodující bylo, že kontejner přetékal a okolí našeho domu vypadalo jako sídliště v Chánově. Pan Bystrianský, m.j., nás svým negativním přístupem přinutil investovat značnou částku do stavby domku pro kontejner. Přesto po vyřešení výše uvedených plateb, jsme ochotni Vám Váš podíl na domku (6.372,-) vrátit, abyste ho mohl investovat do řešení svého odpadu. Nejjednodušší by byla nová, malá, pohledná popelnice na visací zámek u zdi autoškoly. Tu Vám Pražské služby, Proboštská 1, paní Vlasta Havlíčková, Tel. 284 091 428, mob. 737 273 815 dodají nejspíš vzápětí po uzavření smlouvy. Další možnost by byla spojit se ve věci odpadu s Power printem. Ten také zneužíval kontejner SVJ; také má firemní odpad a ne komunální; stejně už úzce spolupracujete (viz reklama na našem domě). S pozdravy I.J. Problém popelnic 4. 3. 2015, 17:33:41 Vážený pane předsedo, z vzniklé předcházející komunikace získávám pocit bojové partie, ve které každá ze stran očekává akci protihráče. Mým cílem však není hrát tuto hru, ale najít kompromisní řešení situace, která nevznikla mou vinou. Stojím v nevděčné roli prostředníka dvou aktérů, jejichž chování se střetlo v určitém bodě. Budeme-li vést stejným způsobem komunikaci i nadále, může se zakrátko stát živnou půdou pro finance právních kanceláří. Myslím, že obě strany jsou si vědomy faktu, že různých gradujících argumentů by se dalo najít více a více. Ale jak už jsem uvedl v úvodu, nemíním se již cestou tohoto způsobu komunikace dále ubírat. Souhlasím s Vámi o třídění odpadu. Cítím to úplně stejně - příroda za to stojí. Avšak každá i ta nejlepší myšlenka se dá kdykoli zneužít. A abych odpověděl na vaše dotazy, na které odpověď očekáváte, moje reakce je následující.

Co se týká členství-nečlenství, byla to jen řečnická otázka. A proč tak nefunguji? Jsem již v důchodovém věku a odstěhovali jsme se mimo Prahu. Schůze "na chodbě" jsou pro mě dosti časově náročné, neboť to pro mne prezentuje hodinu cesty. Dříve jsem se zúčastňoval pravidelně. Kancelář v současnosti pronajímám autoškole a suterénní část organizaci Powerprint. Do kanceláře proto přijíždím jen velice sporadicky. Kancelář autoškoly je od domu zcela oddělena, takže neshledávám nutné fyzicky hlasovat pro výměnu oken, která se mnou vlastněných prostor se defacto vůbec netýká. V dnešní době internetu, je možné komunikovat i jiným způsobem a myslím, že takto se dají věci vyřešit. Ohledně oken byl rozeslán i dotazník. Nedá se tento použít jako podklad pro odsouhlasení? Co se týkalo mého názoru, nesouhlasil jsem pouze se systémem rozdělení fin. prostředků na tuto akci. Vašimi dalšími argumenty byly reklamní poutače. Poutač nad rozvaděčem jsem již nezajišťoval já, ale podnikatelské subjekty, kterým pronajímám prostory autoškoly. Do určité míry s Vámi i souhlasím o vzhledu poutače. Pokud je mi známo, souhlas s umístěním byl tehdejším vedením SVJ udělen ústně a žádná finanční odměna nebyla požadována a ani sjednána. Proto se v této věci prosím obraťte na p. Hurta, který tuto akci organizoval. Rád bych jen uvedl, že do poutače nájemci autoškoly investovali přes 23.000 Kč a nyní máte v úmyslu změnit podmínky radikálním způsobem. opět to povede jen k dalšímu vyhrocení situace. Myslím si, že o všem se dá jednat lidsky. Záleží vždy jen na přístupu. Poutač organizace Powerprint na průčelí vstupu do autoškoly je označení provozovny, neboť firma Powerprint má oficiálně a smluvně pronajatý suterén mnou vlastněných prostor. Nejedná se tedy o označení ve smyslu reklamy za účelem obohacování se na úkor SVJ. Koexistence plateb za služby v domě není nyní prioritně nutné řešit. Primární je otázka popelnic. Podle výsledku jednání se může odvíjet další rozhodování ohledně plateb v domě. Popelnice : Na odboru životního prostředí a nakládání s odpady MČ P6 mi bylo potvrzeno, že popelnice dle nařízení č.11/2014 hl.města Prahy nesmí být umístěny na chodníku, či zeleni před domem, takže jsme opět v patové situaci nutnosti přístřešku.,neboť váš návrh umístit popelnici autoškoly před vchodem není právně přípustný. Možnost pytlového svozu odpadu pražské svozové společnosti neřeší, takže i tato eventualita padá. Další jednou z možností je povolit umístění popelnice ve dvoře domu a jednou týdně ji vynášet při svozu na ulici. Možností je mnoho, záleží však na vás. Závěrem - stále jsem pro urovnání vzájemného vztahu. Současná situace je značně vyhrocená a nerad bych se dožil okamžiku, kdy se přestaneme navzájem zdravit a začneme si dělat naschvály. Autoškola, které nyní prostory pronajímám, je tichý provoz a odpadu produkuje opravdu málo. Až do současnosti, nebyly myslím žádné větší neshody. Dnes jsem mluvil s panem Hurtem a je ochoten spolupracovat na problémech popelnic a již zmíněného reklamního poutače. Je velmi rozhořčen současným stavem situace, protože kolemjdoucí lidi odhazují odpadky na předzahrádku ( což dříve vhazovali do přístupné popelnice) a nikdo to neuklízí. Do současnosti prováděli tento úklid nájemci autoškoly. Je vám určitě známo, že existují jiné provozy, které produkují nejen mnohem více odpadu, ale též hluku. Prosím ještě za zvážení celé situace ve prospěch všech zúčastněných. Trejtnar J. reklama, popelnice 9. 3. 2015, 8:06:48 Po diskuzi ve výboru SVJ odpovídám na Váš mail: K reklamním poutačům jste napsal: Pokud je mi známo, souhlas s umístěním byl tehdejším vedením SVJ udělen ústně a žádná finanční odměna nebyla požadována a ani sjednána. Když jsme asi před rokem řešili požadavek některých členů SVJ na odstranění konstrukce s nápisem z pozemku SVJ, dotázal jsem se předchozí předsedkyně SVJ, paní Bechyňské, jak povolování proběhlo. Sdělila následující: S panem Bystrianským jsem rozhodně nic nedomlouvala, natož, abych něco povolovala. Pokud se týká toho úplně prvního poutače, tak o tom jsme mluvili, až když už ho nainstalovali, rozhodně se neptali předem. Tehdy jsem řekla, že když nebudou žádné výhrady ze strany ostatních, ať to tam nechají. Netlačila jsem na odstranění. Nebyl to tedy souhlas, ale podmíněné trpění. Autoškola před svojí investicí SVJ neoslovila. Jak vidíte, novým, velkým a nápadným poutačem se situace změnila. Kdo je pan Hurt nevím, znám jenom pana Bystrianského. Poutač organizace Powerprint odkazuje na provozovnu ve vedlejším domě 10 metrů vpravo. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Popelnice autoškoly nemusí být na chodníku ani na zeleni, ale může být (jako u většiny domů v ulici) na přístupové cestě ke vchodu do provozovny, nebo u schodiště do provozovny, tedy na té části pozemku SVJ, kterou autoškola používá. Umístění jakékoli popelnice na dvoře domu by Shromáždění členů SVJ neodsouhlasilo, prý tam již dříve bývala a to chtěla většina změnit. Napsal jste, že autoškola neprodukuje ani tolik odpadu, jako běžná domácnost. Jiná situace je s Power-Printem. Ti budou muset striktně používat pouze svoje nádoby, které mají ( pokud jsem správně informován ), před svojí prodejnou. Nejjednodušší řešení tedy je, aby autoškola používala popelnici Powerprintu (mají také firemní a ne komunální odpad). Tím, že se za odvoz odpadu autoškoly nebude platit SVJ jako dosud, zbudou prostředky na platbu Powerprintu, i kdyby ten přešel na větší nádobu. Před provozovnou Powerprintu není chodník, ani zeleň. Doufám, že toto bude pro všechny přijatelné a rychlé řešení. S přátelským pozdravem I. Janoušek

14. 3. 2015, 13:59:31 Vazeny pane Janousku, Jak jsem jiz uvedl v predchozi zprave, nemam v umyslu pokracovat v nastavenem zpusobu komunikace, ktera nevede k zadnemu vysledku krome zesilovani negativnich emoci. K vasemu poslednimu emailu tedy strucne sdeluji nasledujici: 1. Ohledne reklamniho poutace Autoskoly jednejte prosim primo s oficialnim najemcem prostor, kterym je pan Jiri Hurt. Pan Hurt se v autoskole vyskytuje kazdy pracovni den. Poutac jsem jiz nezarizoval, zadne blizsi informace k tomuto tematu nemohu dale poskytnout. 2.Ze stitu organizace Powerpoint byla odstranena mistopisna indikace. Oznacuje provozovnu, ktera se nachazi v suterennich prostorach Autoskoly na zaklade oficialni najemni smlouvy. Dale potvrzuji, ze za umisteni tohoto oznaceni nepobiram zadnou financni odmenu a tudiz z me strany nedochazi k obohacovani se na ukor SVJ. Vsechna tato fakta jsem vam vsak psal jiz v minule zprave, jen je opakuji, nebot na ne evidentne nebyla brana zretel. 3. Otazku popelnic, stejne jako rovnych prav vsech clenu SVJ resim nyni s pravnikem. Vsiml jsem si, ze v dome ma sidlo vice podnikatelskych subjektu, ktere dle vaseho sdeleni by nemely byt opravneny pouzivat spolecne popelnice. K tomuto tematu se vyjadrim pozdeji bud osobne nebo skrze pravniho zastupce. Vice nemam k cele zalezitosti co dodat. S pozdravem Jiri Trejtnar